آنچه در این مقاله می خوانید

سه مکمل ضروری برای بدنسازی


سه مکمل ضروری برای بدنسازی

حقیقت اینه که هیچ مکمل خیلی قوی برای چربی سوزی وجود نداره. هرکی که به شما بگه غیر اینه که و مثلا فلان چربی سوز معجزه میکنه ؛ بیشتر به پول شما علاقه داره.

⬇️چیزی هایی که شما باید برای چربی سوزی روی اون ها تمرکز کنید⬇️

  1. کسری کالری.اگر بیش از حد کالری دریافت میکنید ، فکر چربی سوزی رو از سرتون بیرون کنید.
  2. تمرین با وزنه. این بهترین روش برای از بین بردن چربی بدنه. چرا؟ چون با وزنه زدن هم متابولیسمتون بالا میره هم با عضله بیشتر بدنتان کالری بیشتری مصرف میکنه.
  3. صبر و ثبات. همه نتایج فوری می خوان ، اما واقعیت اینه که به زمان نیاز دارید.

تیم تناسب اندام آسیا بادی با مدیریت فرهاد سعیدی مربی فدراسیون پروش اندام و آمادگی جسمانی ایران و دارنده گواهی نامه های ACE certified و NASM certified در سال 1399 با رویکرد ورزش علمی و سلامتی جامعه تشکیل و شروع به کار کرد.

این تیم تناسب اندام در ابتدا سعی نمودند با فراهم کردن بستری یکپارچه برای اولین بار در کشور امکان دسترسی به باشگاه های ورزشی و اطلاعات آن ها را برای کاربران فراهم نمایند. از آنجایی که انجام چنین پروژه بزرگی نیازمند همکاری تیمی مجرب و خبره داشت،

مربیان مختلفی در سطوح و رشته های گوناگون به این تیم حرفه ای اضافه شده اند. حوزه اصلی فعالیت این تیم تشکیل بانک اطلاعاتی جامع باشگاه های ورزشی سراسر کشور، برنامه های ورزشی و تناسب اندام به صورت آنلاین، رژیم های غذایی مناسب، مطالب آموزشی و سایر موارد مرتبط با حوزه بدنسازی می باشد.