آنچه در این مقاله می خوانید

چربی سوزی در مقابل کاهش وزن


چربی سوزی در مقابل کاهش وزن

کاهش وزن شامل از دست دادن آب ، چربی و حتی عضلات در طی یک مرحله رژیم غذاییه. در نتیجه شما “کوچکتر” می شد.


چربی سوزی تضمین می کنه که ماهیچه خودتونو رو حفظ کنید (حتی ممکنه مقداری عضله سازی کنید) طی یک مرحلهرژیم غذایی این امکانو به شما میده تناسب اندام بهتری داشته باشید.

البته که نمیخوایم از ارزش کسایی که کاهش وزن داشتن کم کنیم. به نظر می رسه “کوچکتر شدن” برای بسیاری از افراد یه هدفه ، اما بیشترشون نمیدونن که اگه بدن قشنگ تری میخوان و فقط نه اینکه لاغر شن مهمه که مدتی رو صرف یادگیری اصول تغذیه و آموزش بکنن.

چربی سوزی در مقابل کاهش وزن⠀

یادگیری در مورد کالری مورد نیاز، کالری دریافتی، کسری کالری برای شما مهمه!

وقتی بیشتر افراد سعی می کنن چربی سوزی کنن ، خیلی کم غذا می خورن ، پروتئین کافی دریافت نمی کن و خیلی زیاد هوازی میرن . اینجوری چه اتفاقی می افته؟ … اونا وزن کم می کنن و “کوچکتر” میشن و با اینکه دیگه چاق نیستن ولی هنوزم اندامشون راضیشون نمیکنه .

در عوض ، با اولویت بندی تمرین قدرتی/ استقامتی و هواری ، خوردن مقدار کافی پروتئین و کسری کالری ​​، در واقع چربی سوزی انجام میشه و عضله ها هم خوش فرم تر میشن و افراد میتونن بدن ایده آلشون رو بسازن نه اینکه صرفا فقط لاغر شده باشن .

کسی رو که باید این موضوع را بدونه زیر این پست منشن کنید یا براش دایرکت کنید یا این پست رو سیوش کنید که بعدا بهشون نشون بدید.

تیم تناسب اندام آسیا بادی با مدیریت فرهاد سعیدی مربی فدراسیون پروش اندام و آمادگی جسمانی ایران و دارنده گواهی نامه های ACE certified و NASM certified در سال 1399 با رویکرد ورزش علمی و سلامتی جامعه تشکیل و شروع به کار کرد. این تیم تناسب اندام در ابتدا سعی نمودند با فراهم کردن بستری یکپارچه برای اولین بار در کشور امکان دسترسی به باشگاه های ورزشی و اطلاعات آن ها را برای کاربران فراهم نمایند. از آنجایی که انجام چنین پروژه بزرگی نیازمند همکاری تیمی مجرب و خبره داشت، مربیان مختلفی در سطوح و رشته های گوناگون به این تیم حرفه ای اضافه شده اند. حوزه اصلی فعالیت این تیم تشکیل بانک اطلاعاتی جامع باشگاه های ورزشی سراسر کشور، برنامه های ورزشی و تناسب اندام به صورت آنلاین، رژیم های غذایی مناسب، مطالب آموزشی و سایر موارد مرتبط با حوزه بدنسازی می باشد.