آنچه در این مقاله می خوانید

فرق کاهش وزن با کاهش چربی


فرق کاهش وزن با کاهش چربی

کاهش وزن فقط از دست دادن چربی نیست ، بلکه می توونه وزن آب و… باشه کاهش وزن صرفاً از دست دادن وزن کلی بدنه ، در حالی که کاهش چربی فقط کاهش چربی بدنه.

بیشتر اوقات ، چیزی که ما می خوایم همینه!

همونطور که در بالا گفتم ، کاهش وزن چند وجهیه و می تونه تحت تأثیر موارد زیادی از جمله هورمون ها ، سطح هیدراته بودن ، مواد غذایی در دستگاه گوارش ، آنزیم ها و… قرار بگیره ، بنابراین دلیلی نداره وقتی در کسری کالری هستید و وزنتون نوسان میکنه ناراحت شید.

فرق کاهش وزن با کاهش چربی

چربی سوزی تا زمانی که در کسری کالری هستید نسبتاً پایداره. شما کمی کالری بیشتر یا کمتری که در رژیم کسری کالریتون هست به بدنتون میریسونید ، و نه یه رقم دقیق. چیزی که بیشتر مردم اشتباه می کننن اینه که بعد کم کردن وزن مقدار کالری که باید برسونن رو رعایت نمیکنن.

مثلا ، شما 4 کیلو چربی از دست دادید ، بنابراین الان سبک ترید ولی هنوز از وزن قدیمی خود برای محاسبه کسری کالری استفاده می کنید و به محاسبات نادرست می پردازید. بنابراین ، روند چربی سوزی کند می شه

چربی سوزی چشمگیر و قابل لمس به سرعت اتفاق نمی افته ، بنابراین صبر داشتن خیلی مهمه. از نوسانات وزن کوتاه مدت ناامید نشید ، در عوض ، به روند طولانی مدت تمرکز کنید (روند موجود در عکس را بررسی کنید ، نوسان می کند اما همیشه پایین تر از قبله)


تیم تناسب اندام آسیا بادی با مدیریت فرهاد سعیدی مربی فدراسیون پروش اندام و آمادگی جسمانی ایران و دارنده گواهی نامه های ACE certified و NASM certified در سال 1399 با رویکرد ورزش علمی و سلامتی جامعه تشکیل و شروع به کار کرد.

این تیم تناسب اندام در ابتدا سعی نمودند با فراهم کردن بستری یکپارچه برای اولین بار در کشور امکان دسترسی به باشگاه های ورزشی و اطلاعات آن ها را برای کاربران فراهم نمایند.

از آنجایی که انجام چنین پروژه بزرگی نیازمند همکاری تیمی مجرب و خبره داشت، مربیان مختلفی در سطوح و رشته های گوناگون به این تیم حرفه ای اضافه شده اند.

حوزه اصلی فعالیت این تیم تشکیل بانک اطلاعاتی جامع باشگاه های ورزشی سراسر کشور، برنامه های ورزشی و تناسب اندام به صورت آنلاین، رژیم های غذایی مناسب، مطالب آموزشی و سایر موارد مرتبط با حوزه بدنسازی می باشد.