آنچه در این مقاله می خوانید

رژیم لاغری نوم


آسیابادی در این مقاله؛ به بررسی «رژیم لاغری نوم» میپردازد.

لاغری رژیم نوم یک برنامه است که به شما کمک می کند به طور برگشت ناپذیر وزن کم کنید و لاغری شوید. رژیم لاغری نوم یکی از روش‌های جدید است که در آن براساس روانشناسی تغییراتی در سبک زندگی و عادت‌ های غذایی ایجاد می‌شود که باعث لاغری خواهد شد.

آنچه در این مقاله می خوانید

عملکرد رژیم نوم

مطالعات نشان می دهد بسیاری از افرادی که از رژیم نوم استفاده کردند، توانستند بعد از 24 هفته ، پنج درصد از وزن خود را کاهش دهند و به طور قابل توجهی وزن کم کنند و لاغر شوند.

این رژیم غذایی از طریق تمرکز کردن روی تغییرات رفتاری، یک راهبرد برای سبک زندگی سالم را در اختیار شما قرار می دهد. تمام ابزارهای آن به صورت چالش های هفتگی هستند که باید عادات غذایی و ورزشی خود را به ثبت برسانید و سعی کنید که به کاهش وزن ادامه دهید.

گروه حمایتی رژیم لاغری نوم در هر جلسه شما را ملزم می کند که در طول این پروسه نا امید نشوید و با انگیزه باشید. به صورت روزانه ، رژیم ، ورزش و روان شما را بر اساس اهدافی که دارید، متمرکز می کند.

رژیم لاغری نوم 1
رژیم لاغری نوم 1

مزایای رژیم لاغری نوم

  • رژیم نوم از یک الگوریتم بر اساس اهداف سلامتی فرد استفاده می کند.
  • غذاهای مختلف را بر اساس ظاهر و مواد مغذی برای شما طراحی می کند که همه آن ها را بر اساس سبک زندگی شما می سنجد.
  • همچنین میزان نیاز کالری روزانه را بر اساس سن و وزن مورد هدف، وزن کنونی و سطح فعالیت فیزیکی ترتیب می دهند.
  • جالب است بدانید که هیچ محدودیتی در مورد مصرف غذا نیست و بیشتر روی مصرف غذاهای کم کالری تمرکز می کند تا کاهش وزن سریع تر انجام شود.
  • یعنی در این رژیم غذایی میوه، سبزیجات و لبنیات کم چرب بیش از بقیه وجود دارد.

طرز اجرای رژیم لاغری نوم

یک تیم مربیگری مجازی یک برنامه غذایی شخصی سازی شده كه بر اساس سبک زندگی، فعالیت و الگوهای غذایی هر فرد است و چالش های هفتگی و وبلاگ های آموزشی مرتبط با تغذیه و در عین حال مدیریت استرس همیشه به شما انگیزه می دهد و پست ها و کوییز هایی که همیشه شما را با انگیزه نگه می دارد و به این ترتیب شما دلسرد و خسته نمی شوید و یک گروهی را همراه خود می بینید و برای تلاش بیشتر انگیزه می گیرید. تا کاهش وزن سریع تر انجام شود.  

رژیم لاغری نوم 4
رژیم لاغری نوم 4

یکي از مزیت های بسیار خوب این روش اینکه شما رفته رفته به سمت مصرف غذایی با فیبر بالا و کالری کم می روید و همین موضوع باعث می شود كه  مصرف کالری روزانه  شما پایین بیاد و کاهش وزن داشته باشید.

مواد غذایی در رژیم لاغری نوم

خوب است بدانید که مواد غذایی سبز با کالری کم و فیبر بالا باید جزء اصلی این رژیم غذایی باشند.
انواع مختلف دانه ها و انواع آجیل ، دانه چیا، بذر کتان، شاهدانه و التبه شکلات، کیک شکلاتی ، کلوچه و مواد غذایی انرژی زا ولی به اندازه. و موارد زیر:

میوه ها

موز، سیب، توت فرنگی، طالبی، هلو، بلوبری، پرتقال و آناناس

سبزیجاتی

کاهو و خیار، گوجه فرنگی، هویج، گوجه ، پیاز، بروکلی، کلم بروکسل، کدو سبز و نخود فرنگی

مواد حاوی نشاسته

چغندر، سیب زمینی شیرین، ذرت و سیب زمینی

رژیم لاغری نوم 3
رژیم لاغری نوم 3

لبنیات

شیر، ماست یونانی بدون چربی، پنیر بدون چربی. به جای محصولات لبنی: وفو و شیر بادام

غلاتی

برنج قهوه ای، جو، نان گندمی

پاستا و انواع گوشت

گوشت قرمز، مرغ گریل شده گوشت گاو و بوقلمون

محصولات دریایی

تن ماهی و ماهی سالمون

معایب رژیم لاغری نوم

یکی از معایب این رژیم شاید بتوان گفت محدودیت آن برای شمارش کالری باشد. بسیاری از مواد غذایی ریز هستند که در این برنامه جامانده اند و نمی توان کالری آن ها را برای کاهش وزن محاسبه کرد.

رژیم لاغری نوم 5
رژیم لاغری نوم 5

اگر فراموش کنید که مواد غذایی مصرفی، میزان ورزش و کاهش وزن و تغییرات خود را در این برنامه ثبت کنید، یعنی پروسه کاهش وزن شما به مشکل بر می خورد.

رژیم غذایی نوم یک سیستم مربیگری مجازی در دسترس شما قرار می دهد و همه ارتباط شما با مربی از طریق پیام رسان انجام خواهد شد و در نتیجه ممکن است مربی نتواند به اندازه کافی و به درستی وضعیت شما را تجزیه و تحلیل کند.